Heerlijke Hollandse vis voor een eerlijke prijs!

Services

Branding, Website

Branche

Horeca

Opgeleverd

Webflow website

Uitdaging

Restaurant De Dagvisser uit Scheveningen had een verouderde website die niet meer voldeed aan de moderne normen van een gebruiksvriendelijke en responsive website. De website en de navigatie waren niet optimaal en het werd duidelijk dat website aan vervangen toe was om de online aanwezigheid van het restaurant te verbeteren en de klantbeleving te optimaliseren.

Aanpak

Om Restaurant De Dagvisser te helpen met hun verouderde website, hebben we allereerst een discovery sessie gehouden. Tijdens deze sessie hebben we het doel, de propositie en de doelgroep van De Dagvisser concreet vastgesteld. Op basis van deze informatie hebben we een persona ontwikkeld, wat ons hielp om de behoeften en wensen van de doelgroep beter te begrijpen.

Om het design van de website vorm te geven, hebben we ons laten inspireren door de menukaart van De Dagvisser. De menukaart had een unieke vissers krant-achtige uitstraling en dit hebben we dan ook doorgetrokken in het ontwerp van de website. 

Uitkomst

Het resultaat, een website die niet alleen aantrekkelijk was voor de doelgroep, maar ook perfect aansloot bij de identiteit van het restaurant. Door ons te laten inspireren door de vissers krant-achtige uitstraling van de menukaart, hebben we een uniek en opvallend ontwerp gecreëerd dat zowel modern als sfeervol was.

Bovendien hebben we de website ontworpen met Webflow, wat zorgde voor een gemakkelijk beheer van de website voor het restaurant. De site was ook snel door de gebruikte technologie van Webflow.

Webdesign bureau den haag
Webdesign bureau den haag
Webdesign bureau den haag
Het webdesign voor de Dagvisser
Webdesign bureau den haag

Ontdek waar de kansen liggen voor jouw bedrijf

Wil je kansen pakken? Samen ontwikkelen we een digitale strategie die naadloos aansluit bij jouw bedrijfsdoelen. Plan een oriëntatiegesprek in, en we laten je zien waar de kansen liggen.

Webdesign bureau den haag
4.8
4.8/5