NLO is al decennialang een autoriteit binnen de wereld van intellectueel eigendom. Met een groeiende internationale ambitie was het tijd om het merkverhaal opnieuw scherp te stellen. De uitdaging lag in het creëren van een brandstory die niet alleen recht doet aan de rijke historie, maar ook richting geeft aan de toekomst, zowel voor klanten, partners als de eigen organisatie.
Aanpak
Samen met NLO ontwikkelden we een heldere en toekomstgerichte brandstory, die fungeert als fundament voor alle merkcommunicatie. Vanuit deze strategische basis vertaalden we het merk naar een reeks stylescapes: visuele voorstellen die de nieuwe merkidentiteit tastbaar maken. Deze fase hielp om keuzes te maken en de gewenste uitstraling te verankeren.
De gekozen visuele lijn vormde vervolgens de basis voor de ontwikkeling van een inspirerende showreel, waarmee NLO het merk intern en extern op een overtuigende manier presenteert.
Uitkomst
Het resultaat is een solide merkfundament waarmee NLO haar positie als strategisch partner voor changemakers en innovators verstevigt. Met een krachtige brandstory, visuele identiteit en showreel beschikt NLO over alle middelen om de markt en de eigen organisatie met vertrouwen en overtuiging te bedienen.
Ontdek waar de kansen liggen voor jouw bedrijf
Wil je kansen pakken? Samen ontwikkelen we een digitale strategie die naadloos aansluit bij jouw bedrijfsdoelen. Plan een oriëntatiegesprek in, en we laten je zien waar de kansen liggen.