Jos houdt zicht vooral bezig met online marketing, maar heeft ook een tikkeltje te lang websites ontwikkeld. Daarom kan hij je adviseren in marketing en vloeiend vertellen hoe je website of webshop in elkaar zit.
Young In Prison (YIP) vroeg ons om hun te helpen bij het presenteren van hun programma aan inrichtingen. Zij en wij geloofden erin dat hun programma hulp zou bieden om te voorkomen dat jongeren na het uitzitten van hun straf niet terug vallen in hun oude patroon. De website is gemaakt voor directeuren binnen jeugd inrichtingen in Nederland, teksten en programma boekjes zijn namelijk een stuk minder sterk dan een informatieve website, met afbeeldingen en video’s.
Jos houdt zicht vooral bezig met online marketing, maar heeft ook een tikkeltje te lang websites ontwikkeld. Daarom kan hij je adviseren in marketing en vloeiend vertellen hoe je website of webshop in elkaar zit.
Wat begon als het weergeven van de inhoud van het programma is geëindigd op een website die de prospect pakt op emotie. We hebben er samen voor gekozen een website met ervaringen van mentoren en de jongeren te laten zien, om zo het effect van het programma te laten voelen. Ook hebben we veel beeld materiaal gebruikt om het gevoel van de rollercoaster van de jongeren weer te geven.
We hebben een krachtig online visitekaartje gemaakt die de decision making units van de inrichtingen het verhaal over Young in Prison verteld.