Archipel Tax Advice is ondertussen uitgegroeid van kantoor in de Haagse Archipel tot een gazelle in de Belastingadvies branche. Inmiddels is het Hoofdkwartier verplaatst naar de Monarch Tower in het zakelijk Den Haag en is er een vestiging geopend in Maastricht.
Door ambitie om grotere projecten binnen te halen is de scope iets gedraaid naar het aantrekken van Multinationals. Een serieuze doelgroep, waarbij een uitstraling van betrouwbaarheid en professionaliteit hoort.
Aanpak
Met het ontwerpen van de styleguides hebben we herkenbaarheid gecreëerd. Het logo is strak getrokken en het gebruik daarvan vastgesteld. De materie die moet worden uitgelegd is aardig specifiek en niet voor iedere klant even duidelijk. Zeker als vakjargon gebruikt wordt dwalen veel clienten af. Dit lossen we op door infographics te gebruiken.
Bij de website hebben we doormiddel van closed card sorting de navigatie bepaald. Hier bleek dat de doelgroep in 4 verschillende groepen te verdelen is. Zo hebben we nieuws berichten gekoppeld aan deze categorien. Door de heerlijke manier van schrijven van een aantal taalmeesters bij Archipel. Was een makkelijke keuze om identiteit door te laten schijnen in insights die in een soort van feed op de homepagina worden ingeladen.
Uitkomst
Om de informatie te centraliseren was er een kennisplatform nodig. Zo kunnen stakeholders gemakkelijk bij de desbetreffende informatie komen. Omdat de UvA de website gaat beheren, kozen we voor het gebruiksvriendelijk CMS: WordPress. Doordat de website modulair ontwikkeld is kan er rekening gehouden worden met toekomstige uitbreidingen zoals: publicaties, events, webinars, inschrijfpagina’s etc. Dit zorgt voor het vergroten van het gebruik en uiteindelijk vormt er zo een centraal punt voor waardevolle informatie.
Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen?
Wij helpen je graag met het opzetten van een doelgericht stappenplan om leads te genereren. Plan een vrijblijvende telefonische kennismaking in.