Rebranding a watersports management and booking system (SaaS)

Services

Branding, Huisstijl, Marketing en strategie

Branche

Software en ICT

Opgeleverd

Stylescapes en Huisstijl

Uitdaging

Voor Viking Bookings ontwikkelde Whisky Friday een moderne, professionele huisstijl die past bij hun internationale watersportsoftwarebedrijf. Het doel was om een look te creëren die aansluit bij de dynamische wereld van watersport en software.

Aanpak

Bij Whisky Friday starten we met een discovery sessie om het merk, de doelgroep en klantwensen te doorgronden. Voor Viking Bookings creëerden we drie stylescapes: een verfijnde versie van hun originele stijl, een tweede met extra kleur voor contrast, en een derde ‘spicy’ versie die afwijkt van de norm maar resoneert met hun doelgroep. Deze aanpak belichaamt het dynamische en innovatieve karakter van Viking Bookings.

Uitkomst

Viking Bookings selecteerde de ‘spicy’ stylescape, met de feedback dat er meer watersportelementen in verwerkt mochten worden. In de uiteindelijke stylescape hebben we fotografie creatief ingezet, waarbij foto’s van watersport boven water op een witte achtergrond staan en foto’s van onder water op een donkere achtergrond. Zo hebben we de ‘spicy’ stylescape verrijkt met een watersportdimensie.

Webdesign bureau den haag
Webdesign bureau den haag

Ontdek waar de kansen liggen voor jouw bedrijf

Wil je kansen pakken? Samen ontwikkelen we een digitale strategie die naadloos aansluit bij jouw bedrijfsdoelen. Plan een oriëntatiegesprek in, en we laten je zien waar de kansen liggen.

Webdesign bureau den haag
4.8
4.8/5