De digitale wereld verandert constant. Wat nu werkt, hoeft morgen niet te werken. Met ons Service Level Agreement (SLA) blijf je bij, geen vervelende verrassingen. Zo dat jij kan doen wat voor jouw van belang is!
We maken afspraken over de beschikbaarheid van onze diensten. Het verschil zit vooral in de tijd waarbinnen we inhoudelijk reageren en een probleem oplossen. Daarnaast zijn er support uren beschikbaar voor al je vragen. Ook verzorgen we structureel maandelijks alle noodzakelijke updates en worden deze door onze professionals geïnstalleerd
Oplevering van de website geven we altijd een training aan de aangewezen contentbeheerder binnen je organisatie. Bij uitbreiding van het team of wisseling van de wacht wil je niet dat er kennis verloren gaat. Daarom is het bij ons mogelijk om met je team trainingen te volgen over website beheer.
Vul hieronder het formulier in en we nemen je aanvraag vrijblijvend in behandeling. Liever bellen? Dat kan via 070 211 6779, of handmatig een mailtje kan ook naar chat@whiskyfriday.nl.